Zyskaj widoczność w Internecie poprzez zakup wielu linków do Twojej firmowej strony.

Zdecydowana większość profesjonalistów jest uzależniona od widoczności swojej firmy w Internecie. Jest to tym bardziej prawdziwe w przypadku firm B2C, dla których kluczowe jest przyciągnięcie uwagi klientów. W związku z tym wielu przedsiębiorców wykupuje powierzchnię reklamową w Google. Jednak w dłuższej perspektywie lepiej jest zainwestować w kampanię netlinkowania, aby zyskać widoczność.

Dlaczego ważne jest posiadanie linków do Twojej strony?

Aby zyskać widoczność w Google, musisz najpierw wiedzieć, jak działa wyszukiwarka. Miliony algorytmów i robotów skanują i szeregują wszystkie strony w Internecie. Następnie wybierają podświetlenie stron, które najlepiej odpowiadają ich oczekiwaniom dla określonych wyszukiwań. Dlatego tak ważne jest, aby w treści umieścić precyzyjne pole leksykalne i aby odpowiadało ono zapytaniu docelowemu.
Jednak Google działa również poprzez reputację witryny. Im więcej Twoja strona jest cytowana przez inne strony, tym lepsza będzie jej pozycja. Oczywiście, musi być cytowany w artykułach, które poruszają ten sam temat co Twoja strona. Dlatego właśnie platforma link-buying może pomóc Ci zyskać widoczność łatwo. Pozwala to na poprawę reputacji Twojej strony.

Dlaczego jest to lepsze niż kupowanie reklam Google?

Aby pojawić się w pierwszych wynikach, można też po prostu zapłacić Google. Problem w tym, że te reklamy nie zawsze są wyświetlane. Jeśli bowiem internauta ma zainstalowaną blokadę reklam, Twoja inwestycja będzie bezużyteczna. Na szczęście Google pobiera opłaty za każde kliknięcie, a blokery reklam nic Cię nie kosztują.
Jednak nawet jeśli ktoś kliknie na Twoją stronę, nie oznacza to, że dokona zakupu. Ale i tak zapłacisz. Dlatego konieczna jest praca nad treścią strony i jej wizerunkiem. Równie dobrze można wykonać tę pracę do końca, pracując nad jej referencjami poprzez kampanie SEO netlinkowania. Rezultaty są również bardziej zrównoważone.

Uważaj na kary Google.

Netlinkowanie jest doskonałą strategią dla poprawy SEO. Nie jest ona jednak nieomylna. Jeśli będziesz linkował do swojej witryny zbyt często na słowa kluczowe, Google może ukarać Twoją witrynę. Wszystkie twoje wysiłki przyniosą wtedy efekt odwrotny do zamierzonego.
Na szczęście rozwiązaniem tego problemu jest trochę więcej netlinkowania. Nazywa się to “rozcieńczaniem kotwic”. Oznacza to zintegrowanie linków do Twojej strony na frazy lub słowa, które nie mają nic wspólnego z docelowym polem leksykalnym. Ogranicza to ryzyko kar, nie zmniejszając zysków z optymalizacji anchorów! Stąd tak ważne jest masowe kupowanie tanich linków.